Çözümlerde Yaşayın
Sosyal medya reklamcılığı, internet reklamcılığı hizmetleri içerisinde bulunan bir hizmet türüdür. İnternet kullanımının artmasına bağlı olarak sosyal medya ağları markalar ve müşterileri için bir buluşma platformuna dönüştü. İnternet sitesi tıklama, uygulama indirme, sepete ekleme, sayfa beğenme, video görüntüleme elde etme sosyal medyada kullanılan reklam modellerinden sadece bir kısmı.
Bir markanın hedef kitlesine doğru bir yoldan ulaşabilmesi için uygun reklam modeli ile reklam vermesi gerekiyor. İnternet üzerinde sadece sosyal medya ile birlikte yapılan reklamlarda birçok avantajı da beraberinde getirmektedir.
Sosyal medyanın avantajlarına bakacak olursak:
Büyük ve küçük işletmelerin geniş kitlelere ulaşma, diyalog kurma ve satışları artırma gibi birçok sebepten dolayı cazip gelmektedir. Diğer reklam çalışmalarına oranla maliyetinin daha düşük olması ise ayrı bir cezbedici özellik. Dünyanın en yaygın sosyal ağı olan Facebook kişisel iletişimin yanı sıra günümüzde git gide daha fazla kullanılan bir reklam platformudur.
Gün içinde birçok kişi gününün büyük bir bölümünün Facebook’ta geçirmektedir. Üye sayısının çok fazla olması ve insanların Facebook’ta zaman harcaması reklamların en verimli şekilde yapılabilmesine olanak sağlamaktadır. Sayfanın sağ kısmında veya anasayfada görüntülenen Facebook reklamları resimli şekilde ziyaretçilere sunulmaktadır. Reklam kampanyasını oluştururken reklama resim ve video ekleyebiliyor. Bu yüzden de hedef kitlenizin daha fazla ilgisini çekmeniz anlamına geliyor. Reklam kampanyası ne kadar iyi olursa ziyaretçilerin dikkatini o kadar fazla çeker ve reklamdan verimliliğinizi de o oranda artacaktır. Facebook reklamları hakkında bizimle iletişime geçerek detaylı bilgi alabilir, yeni müşteriler bulabilir, kazançlarınızı ve markanızın değerini artırabilirsiniz.
Son dönemlerde oldukça popüler olan fotoğraf ve kısa video paylaşımı ile İnstagram dünyada 700 milyondan fazla kullanıcıya sahiptir. Fotoğraf paylaşımların yapıldığı sosyal platformun kullanıcısı her geçen gün hızlı artış göstermektedir. İnstagram’da ise Facebook’da olduğu gibi sponsorlu reklamlar da yer almaktadır. İnstagram reklam verme hizmetini Facebook ile ortak olarak yürütülmektedir.
İnstagram’da paylaşımların görsel olarak yapılmasından dolayı paylaşımlar daha kolay ve hızlı bir şekilde görülebiliyor. Bu da kullanıcıların daha kısa süreler içerisinde yorulmadan daha fazla içeriğe ulaşmasına yardımcı oluyor. Kullanıcıların saatler boyunca İnstagram’da vakit geçirmesi siz değerli müşterilerimize imkan sağlıyor. Ayrıca yeni kurulan küçük işletmeler bile tanıtım için İnstagram reklamlarını sayesinden yeni müşterilerini bulmaktadır. İnstagram sponsorlu reklamlar marka ve hizmet tanıtımlarında bu nedenle büyük bir önem arz etmektedir. Proje, ürün veya hizmetlerinizi de burada tanıtabilirsiniz. İnstagram reklamları hakkında bizimle iletişime geçerek detaylı bilgi alabilir, yeni müşteriler bulabilir, kazançlarınızı ve markanızın değerini artırabilirsiniz.
Her sosyal medya reklamlarında olduğu gibi Twitter reklamları da farklı kitlelere ulaşmanın bir yoludur. İşletmelerin hedef kitlesine uygun kişilerin bulunduğu sosyal medyaları tercih ettiğinden her platformun kullanıcı kitlesi birbirinden farklıdır. Twitter kullanıcılarının genel itibarı ile daha üst kademede görev alan yüksek mevkiye sahip kişilerdir". Özelikle siyasi aktörler, sanatçılar, gazeteciler gibi toplumun üst sınıfı olarak nitelendirebileceğimiz kesimin yoğunlukta olduğu bir yapısı vardır. Diğer kullanıcılar ise bu önemli kişilere ilgi duyan, hayranlık besleyen, onların düşüncelerini ve söylemlerini önemseyen kişiler olmakla birlikte bu önemli aktörlü takip etmek ve onlar hakkında olan bitenden haberdar olmak için kullanırlar.
Durum böyle olunca Twitter reklamları da bir nebze Facebook ve İnstagram reklamlarına göre farklılık göstermektedir. Toplumun daha yüksek kesimine hitap eden işletmelerin genellikle Twitter reklamlarını tercih ettikleri görülmektedir. Örneğin lüks bir restoran, spor otomobiller satan oto galeri sahibi veya büyük kurumsal firmalar müşteri kitlesi bakımından daha çok tercih etmektedir.
Twitter reklamları hakkında bizimle iletişime geçerek detaylı bilgi alabilir, yeni müşteriler bulabilir, kazançlarınızı ve markanızın değerini artırabilirsiniz.
Youtube günlük ziyaret bazında dünya genelinde en çok kullanıcıyı barındıran sosyal medya platformlarından biridir. Yalnızca izleyiciler reklamla etkileşim kurduğunda ödeme yapılmaktadır. İzleyiciler reklamınızı 30 saniyeden kısa sürede veya sona ermeden atlarsa hiç para ödemezsiniz. Youtube artık televizyonun bir alternatifi olma yolunda iddiasını her geçen gün artırarak büyümektedir. Özellikle gençler Youtube'u televizyona oranla kat kat daha fazla tercih etmektedir. Youtube reklamları şirketler ve küçük işletmeler için tanıtım amaçlı oldukça etkili olan reklam yöntemlerinden biri olmuştur. Yüksek maliyetli televizyon reklamları karşı Youtube reklamları aynı işlevi görmektedir. Youtube reklamları hakkında bizimle iletişime geçerek detaylı bilgi alabilir, yeni müşteriler bulabilir, kazançlarınızı ve markanızın değerini artırabilirsiniz.
Google Plus Google tarafından Facebook, Twitter, İnstagram gibi sosyal medya platformlarına rakip bir sosyal ağdır. Diğer sosyal medya platformlarına benzer birçok özelliğinin yanında önemli farklılıkları da bulunmakta. Google Plus’a Gmail ile kayıt olabiliyorsunuz. Bundan dolayı yaptığınız aramalar beğendiğiniz sayfalar Google haritalarda gittiğiniz yerler gibi birçok özellik hesabınızda yer alıyor.
Kişisel kullanımın yanı sıra markalar, şirketler ve küçük işletmeler için de internette var olma açısından son derece önemli. İşletmenizin mevcut Google haritalar, Google görseller ve web sitenizin Google’da daha üst sıralarda çıkmasına yardımcı oluyoruz. İşletmenizi rakiplerine karşı bir adım önüne geçirmek için Google Plus hakkında bizimle iletişime geçerek detaylı bilgi alabilir, yeni müşteriler bulabilir, markanızın değerini artırabilirsiniz.
Linkedin, özellikle profesyonel hedef kitlelere yönelik paylaşımların yapıldığı, büyük bir sosyal medya platformudur. Şirketlerin marka bilinirliği, sürdürülebilirlik çalışmaları ya da potansiyel müşterilere ulaşmak için de kullanılabilecek en uygun platform. Ayrıca şirketler iş pozisyonlarına göre eleman bulmak için de kullanılmaktadır. Ancak Linkedin reklamları ile destekleyerek şirketlerin en yüksek faydayı sağlayabileceği stratejileri oluşturmak, diğer sosyal medya platformlarından çok daha farklı bir çalışma gerektiriyor.
Ülkemizde faaliyet gösteren firmaların çoğunluğu, maalesef Linkedin’de yer almıyor. Bir vitrin sayfasına sahip olan şirketler ise; ya sadece profesyonel elemanlara ulaşmak amacıyla hesaplarını kullanıyorlar. Linkedin reklamları, diğer sosyal medya reklamlarınla karşılaştırıldığında en maliyetli olanı olarak öne çıkmaktadır.
Müşterilerime aktif bir hesap yönetimi ile birlikte markanızın, misyon ve vizyonunuzu sergiliyoruz. Pazarlamanız açısından doğru hedef kitleyi seçerek etkili olarak şirketinizin tanıtımı sağlıyoruz. Linkedin hakkında bizimle iletişime geçerek detaylı bilgi alabilir, yeni müşteriler bulabilir, markanızın değerini artırabilirsiniz.